Corona / Covid-19 og vores rejsemål

Rejser til Europa

Det meste af Europa (EU/EØS) med Storbritannien er åben for rejse. Der vil ikke være 14 dages karantæne-opfordring efter hjemkomst fra rejser til disse lande. Vær dog meget opmærksom på Udenrigsministeriets rejsevejledninger, da de ændres mindst én gang om ugen.

Klik her, hvis du bestiller ferie i Grækenland, Spanien, Dubai eller Rødehavet. Du skal være opmærksom på lokale indrejsekrav. Kravene betyder, at du fx skal registrere dig hos myndighederne i de respektive lande eller PCR-testes inden indrejse. Læs mere her.

Rejser til resten af verden (bortset fra Europa).

På nuværende tidspunkt er unødvendige rejser til det meste af verden ud over EU aflyst indtil videre. Udenrigsministeriet opdaterer efter forudgående konsultation med EU disse land hver 14. dag.

Hvornår kontakter vi dig?

Vi kontakter løbende vores gæster omkring 14 dage før rejse. Vi håber, I har tålmodighed til at vente på vores opkald. Vi skal hver uge desværre kontakte mange gæster. Du skal ikke fortvivle, for selvom vi først kontakter dig kort tid før afrejse, har du fortsat dine almindelige rettigheder efter Pakkerejseloven.

Hvad er dine rettigheder, når vi kontakter dig?

Når vi kontakter jer, vil vi præsenterer dig for vores forskellige former for kompensation.

  • du kan ombooke din rejse til en senere dato og få fx gratis mad på flyet oven i.
  • du kan få et tilgodebevis på rejsens pris – med en bonus på 10 % oveni.
  • du er naturligvis beskyttet i ht Lov om pakkerejser, når du rejser med Rejs med Bonus / Atlantis Rejser, og alle gæster, der ønsker rejsen refunderet, vil naturligvis få det indbetalte beløb retur.

Har du en rejse til resten af verden efter 31. august? Så længe at Udenrigsministeriet ikke har ændret sine vejledninger, så bliver rejser med afrejse efter denne dato gennemført som planlagt. Det vil sige, at vores almindelige rejsebetingelser gælder for ændringer og annulleringer. Skulle der ske ændringer, så behøver du ikke kontakte os, da vi giver dig besked.

Som følge af den ekstreme situation beder vi dog om din forståelse for, at det kan tage længere tid, end du ellers ville forvente – muligvis flere uger. Vi følger regeringens henstillinger om i videst mulige omfang at blive indenfor og arbejde hjemmefra, og dette komplicerer selvfølgelig vores normale arbejdsgange.

Læg dertil, at vi på grund af den nuværende situation har en høj arbejdsbelastning, hvor en stor mængde annullerede, forkortede og afbestilte rejser skal håndteres.

Vi beklager eventuelle gener som følge heraf og håber på din forståelse og tålmodighed.

 

Vores telefontider de næste uger

For at forhindre smittespredning er vores kontor lukket for gæster. Kun enkelte medarbejdere er på arbejde.

Vi har begrænset telefontid mandag-fredag kl. 10-14.
Telefonerne er lukket lørdag-søndag.

Du er meget velkommen til at sende os en besked på mail@rejsmedbonus.dk.

Vent venligst, mens vi leder efter den perfekte rejse til dig. Imens har vi fundet nogle facts om det at rejse

Den travleste lufthavn I verden er Hartsfield–Jackson Atlanta International Airport (50 millioner flyvninger om året)

Vent venligst

Din anmodning behandles...