Transfer kan tilkøbes via bestillingen.
Rejsen til Dubai er med rutefly og på egen hånd uden rejselederservice. Vor agent Skymax vil være at træffe med transferservice og udflugtsprogram.
Check-in-instruktioner
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af hotelpolitikken. Billed-id (pas) og kreditkort eller kontant depositum er påkrævet ved indtjekning til dækning af evt. påløbende udgifter. Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres.
Hotel policy
Du skal fremvise gyldigt billed-ID, når du tjekker ind. Dit kreditkort debiteres på reservationstidspunktet/ankomst til hotellet. Sengetype og rygepræferencer kan ikke garanteres. Din reservation er forudbetalt, og den er garanteret ved sen ankomst. Det samlede beløb inkluderer alle værelsesomkostninger, reservationsgebyrer og skatter dog undtaget lokal turistskat. Øvrige udgifter til fx parkering, telefonopkald og roomservice afregnes direkte mellem dig og hotellet.
Vær opmærksom på, at man ved check-ud betaler en turistskat (Tourism Dirham Fee) direkte til hotellet, som i øjeblikket beløber sig til ca. 30-40 danske kroner per nat per værelse. Beløbet indgår ikke i din afregning fra Rejs med Bonus, da det er hotellerne, der direkte opkræver disse beløb ved opholdets afslutning.
Ekstra seng og babyseng
Bemærk venligst at en ekstra seng ikke automatisk er inkluderet i prisen, når du rejser med et eller flere børn. Har du behov for en ekstraseng eller en babyseng (0-23 mdr.), skal dette bestilles ved ankomst og betales direkte til hotellet.
Er rejsen egnet for bevægelseshæmmede personer?
Denne rejse egner sig ikke til bevægelseshæmmede personer, da indretningen og terrænet på hotelområdet er ujævnt og kan forekomme udfordrende. Har du behov for mere information om rejsens egnethed, for bevægelseshæmmede personer, er du velkommen til at kontakte os på mail@rejsmedbonus.dk
Flyrejse til Dubai er med rutefly. Vi tilbyder et varieret udflugtsprogram via vor agent i Dubai.
Reklamation
Konstateres en mangel efter rejsens begyndelse – undervejs eller på rejsemålet – skal du som rejsende straks efter konstateringen reklamere over manglen til Rejs med Bonus, dennes repræsentant på rejsemålet eller til den underleverandør, som manglen angår. Hvis Rejs med Bonuss repræsentant eller underleverandør ikke kan eller vil afhjælpe eller ikke efter din opfattelse afhjælper tilfredsstillende, skal du reklamere direkte over for Rejs med Bonus. Som rejsende skal du sikre dig, at reklamationen bliver noteret af Rejs med Bonuss medarbejdere og/eller underleverandører på stedet – f.eks. gennem en notits i en hotelbog eller i anden skriftlig form. Herudover skal du sørge for at få udleveret en kvittering for reklamationen. Undlader du at reklamere som beskrevet ovenfor, vil det have konsekvenser for din ret til efterfølgende at påberåbe manglen og for opnåelsen af kompensation jf. pakkerejseloven.
Nedenfor nævnte informationsmeddelelse opsummerer bestemmelserne vedrørende passagerrettigheder i tilfælde af forsinkelser, aflyste fly og/eller nægtet ombord stigning: https://eur-lex.europa.eu/resource.html?uri=cellar:439cd3a7-fd3c-4da7-8bf4-b0f60600c1d6.0001.02/DOC_1&format=PDF
Forbudte stoffer i De forenede Arabiske Emirater
De Forenede Arabiske Emirater har en meget striks nul-tolerance-narkotikapolitik og foretager grundige ransagninger i lufthavnene ved hjælp af meget følsomt udstyr. Besiddelse af blot små mængder ulovlige stoffer har medført hårde straffe til rejsende, der rejser ind i eller igennem De Forenede Arabiske Emirater.
Medbringelse af medicin til de forenede Arabiske Emirater
Hvis du medbringer reguleret medicin til De Forenede Arabiske Emirater, skal du søge om godkendelse via webstedet for sundhedsministeriet i De Forenede Arabiske Emirater (MoH – Ministry of Health and Prevention)
Du kan kontakte din læge for at høre om din ordinerede medicin er reguleret eller ej. Du skal også medbringe recepten for mængden (maks. 3 måneders forsyning) af den medicin, som du medbringer til De Forenede Arabiske Emirater.
Al anden medicin (recept for ureguleret medicin og håndkøbsmedicin) behøver ikke forudgående godkendelse fra sundhedsministeriet.
For flere oplysninger samt elektronisk ansøgning, bedes du besøge webstedet for ministeriet for sundhed og forebyggelse via dette link; http://www.mohap.gov.ae/en/services/Pages/361.aspx?dm_i=2OIE%2cSME9%2c65AUMV%2c2Y38L%2c1
Har du spørgsmål til ansøgningsprocessen, henviser vi til at du kontakter de forenede Arabiske Emiraters Ambassade i København.
Havnegade 39
1058 København K
Tlf.: 77993260
Læs mere