Long Beach Resorts All Inclusive-program
Mad og snacks
Morgenmad, buffet i Al Dente Restaurant fra kl. 06.30-10.00
Morgensnacks i Pool og Beach Bars fra kl. 10.30-12.00
Frokost i Al Dente Restaurant fra kl. 12.30-15.00
Eftermiddagssnacks i Pool og Beach Bars fra kl. 12.00-16.00
Is i Pool og Beach Bars fra kl. 12.00-13.30 og kl. 15.00-16.30
Te, kaffe og kage i Pool og Beach Bars fra kl. 16.00-17.00
Middag, buffet i Al Dente Restaurant fra kl. 18.30-22.00
Middag* i Marhaba Restaurant 18.30-22.00
Se middag**, brød og pålæg i Main Restaurant fra kl. 22.30-00.00
* Én middag pr. ophold er inkluderet. Bordreservation er påkrævet, henvendelse i lobbyen fra kl. 11.00-13.00 og 15.00-17.00.
** Forhåndsreservation påkrævet.
Drikkevarer
Pool og Beach Bars fra kl. 10.30-solnedgang
Vienna Bar fra kl. 10.30-19.00
Aqua Lounge fra kl. 10.30-00.00
Drikkevarer serveres fra kl. 07.00-00.00. Ønskes der drikkevarer uden for dette tidsrum, er det til almindelig betaling.
1 flaske mineralvand på værelset dagligt er inkluderet.
Måltider i hotellets specialrestauranter, måltider uden for serveringstidspunkterne, roomservice, minibar (udover 1 gratis mineralvand pr. dag) samt drikkevarer af importeret mærker og specialdrikkevarer, herunder cocktails, friskpresset juice, caffe latte mm. er ikke en del af All Inclusive-programmet og kræver betaling.
Flere fordele som All Inclusive-gæst
Tennis, squash, bordtennis, minigolf, 24-timers fitness, billard (en del af All Inclusive i tidsrummet kl. 10.00-18.00, herudover kræves betaling).*
Kids’ Club fra kl. 09.30-solnedgang (børn fra 4-12 år).
Gratis internet kun i Aqua Lounge.
* Vær opmærksom på at nogle af ovenstående aktiviteter kan kræve reservation og at der i visse tilfælde skal betales for leje af udstyr mm.
Generelle regler
All Inclusive-programmet ophører ved check ud, dog senest kl. 12.00 middag på afrejsedagen. Herefter betales almindeligt for mad og drikke. Vær opmærksom på at udskænknings- og spisestederne nævnt ovenfor kan ændres fra hotellets side med ganske kort varsel. Vi gør opmærksom på at det ikke er tilladt at bringe mad og drikke fra restauranterne og barerne med op på værelset. Vær også venligst opmærksom på, at hotellet ikke tillader badetøj til frokost og shorts til middag. Det er ikke tilladt at bringe mad og drikkevarer fra et udskænkningssted til et andet.
All Inclusive i Egypten
All Inclusive i Egypten betyder, at du har 3 måltider inklusiv i prisen samt drikkevarer af lokale mærker i et bestemt tidsrum, som er specificeret på dit All Inclusive program ovenfor. Dine måltider kan indtages i hotellets buffet-restaurant, og du vil på en almindelig buffet som oftest kunne finde et par forskellige slags kød, og/eller fisk samt flere forskellige slags tilbehør. Som oftest ris og pasta og/eller kartofler samt blandet salat. Lokale retter er som regel også at finde på buffeten. Det Egyptiske Køkken er mildt krydret og olieret og særligt, kylling, ris og lever er populære retter. Drikkevarer serveres, en ad gangen i små plasticglas. Der kan også være tale om selvbetjening. Alle drikkevarer er af lokale mærker.
Bemærk venligst, at All Inclusive programmet er vejledende og der tages forbehold for ændringer. Det endelige All Inclusive program udleveres ved ankomst til hotellet.
Forudbetalt visum fås ved ankomst til destinationen. Pasgyldighed min. 6 måneder frem. Denne rejse er med rejselederservice.
Standardværelse til 2 voksne og 2 børn (Gælder ikke voksen hoteller)
Bemærk venligst, hvis du har booket et standardværelse til 2 voksne og 2 børn, vil der kun være opredning til et barn. En opredning er ikke nødvendigvis en seng men en sovesofa eller lign. Det andet barn forventes at dele seng med en af forældrene. Er det andet barn en baby (0-23 måneder), kan du bestille en babyseng til værelset. Vi anbefaler, at du, når det er muligt, bestiller et familieværelse, så der er plads til alle. Vi gør opmærksom på, at der dog ikke er familieværelser til rådighed på alle hoteller.
Er rejsen egnet for bevægelseshæmmede personer?
Denne rejse egner sig ikke til bevægelseshæmmede personer, da indretningen og terrænet på hotelområdet er ujævnt og kan forekomme udfordrende. Har du behov for mere information om rejsens egnethed, for bevægelseshæmmede personer, er du velkommen til at kontakte os på mail@rejsmedbonus.dk
Rejser til Hurghada områderne er med rejselederservice
Læs mere